Find den rigtige vinkel fra starten og kom nemt i mål.

Et godt reklamefoto handler om at få mange ting til at gå op i en større enhed. Den helt rigtig lyssætning kan være afgørende for hvor godt struktur og materialer f.eks. træder frem på et produktfoto. Skal der skabes den rigtige stemning, ligger udfordringen i at gøre brug af de tekniske muligheder man har, således at man selv på en dårlig dag, kan trække sydens stemning til Danmark, hvis det er det opgaven kræver.

Det kræver en stor portion erfaring for at vide, hvad man skal bruge for at skabe det perfekte billede, men i lige så høj grad erfaringen i at vide, hvordan elementerne skal bruges i forhold til hinanden. Jeg er god til at eksperimentere og brænder for at få det bedste resultat hvér gang.

Nok er det et must at man har den nødvendige tekniske forståelse for at skabe et godt reklamefoto, men det er mindst lige så vigtigt, at man forstår at samarbejde med de personer der er involveret i projektet. Har man først fundet en god kemi sammen, er man allerede halvvejs til et godt resultat.

Jeg arbejder både som underleverandør for reklamebureauer der allerede har ideen til fotoet, men også direkte med kunden hvor vi i fællesskab finder den helt rigtige vinkel.